Mezoterapia skóry głowy

Wypadanie włosów to powszechny problem. Jest wiele przyczyn wypadania, podobnie jak również wiele sposobów leczenia tego schorzenia. Najważniejszym działaniem jest właściwe zdiagnozowanie przyczyny problemu i podjęcie odpowiedniego leczenia. Do prawidłowej diagnozy konieczne są badania i konsultacje ze specjalistą zajmującym się włosami i skórą głowy. Mezoterapia przynosi nieocenione korzyści poprawy jakości włosów, zahamowania ich wypadania, a nawet odrostu nowych. Polecana jest zwłaszcza osobom mającym problemy z wypadaniem włosów i łysieniem.

Jakie są wskazania do zabiegu?
  • wypadanie włosów spowodowane nieprawidłowym odżywianiem się
  • słabym krążeniem
  • zmianami hormonalnymi
  • ciążą i laktacją
  • nadmiernym promieniowaniem słonecznym
  • nadmiernym stresem
  • łysienie typu męskiego
  • łysienie plackowate
  • łysienie rozlane
Czy do zabiegu trzeba się przygotować?

Ten rodzaj zabiegu nie wymaga specjalnego przygotowania. Najlepiej przed zabiegiem umyć włosy. Kolejne mycie głowy można wykonać następnego dnia po mezoterapii.

Jak wygląda zabieg?

Mezoterapia skóry głowy trwa około 15- 20 minut. W efekcie hamuje wypadanie włosów i sprawia, że pacjent uzyskuje widoczną poprawę jakości włosów, a po 2-3 miesiącach ich odrost. Iniekcje wykonywane są strzykawką z bardzo cienką igłą co 0,5-1,5 cm. Nakłucia są mało bolesne. Jeśli pacjent ma niski próg wrażliwości na ból, można zastosować znieczulenie miejscowe w spray’u

Jak wygląda schemat terapii?

Zaleca się 4-6 zabiegów co 1-2 tygodnie, w fazie podtrzymującej 1 zabieg/ miesiąc.

Co jest przeciwwskazaniem do zabiegu?
  • ciąża i karmienie piersią
  • choroby nowotworowe
  • przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych
  • niewyrównana cukrzyca